menu

IHT офіс

Реалізований проект
IHT офіс

Ідея об'єкта в цілому.

Сучасний більше...

дизайн інтер'єру офіс
сучасний інтер'єр
інтер'єр офісу
інтер'єр офісу
фото інтер'єру
дизайн інтер'єру офіс
архітектурна студія
архітектурне бюро київ
архітектурна компанія
interior designer
дизайн інтер'єру Україна
02/02
Scroll Swipe Down Up
  • Title: IHT офіс
  • Author: архітектор Наталія Олексієнко
  • Studio: Oleksienko Architects
  • Function: офіс
  • Status: побудован 2018
  • Land area: 118,21m2
  • Location: вул. Механізаторів,2, м. Київ, Україна

Ідея об'єкта в цілому.

Сучасний презентаційний офіс інноваційних технологій в галузі опалення, кондиціонування і вентиляції, який би дозволяв по-новому подивитися на потребу в теплі, чистому повітрі, комфорті. Хотілося показати технології, звернені до людини, при чому не просто як усталений тренд сучасності, а як історію довгого, але вражаючого шляху людства і кожної людини окремо в пошуках досконалого джерела енергії. Пошук, який триває, в центрі якого людина, яка зараз також, як на зорі століть, продовжує відчувати потребу у головних людських цінностях: домашній затишок, тепло, родинність.

Завдання, які перед нами стояли.

1.       Компанія, що належить замовникам, - це фактично сімейний бізнес. Крім того, партнер компанії - всесвітньо відомий бренд, майже з віковою історією, також є сімейним бізнесом і відносить свій успіх в галузі, в першу чергу, на рахунок сімейних традицій в бізнесі.

2.       Відкриття нового офісу було не тільки завданням створити новий простір, яке послужить ефективнішому і приємному веденню бізнесу, але і дасть розвиток бренду в його айдентиці.

3.       Показати інноваційні технології опалення, кондиціонування і вентиляції, які дійсно звернені до людини, причому не тільки максимально задовольняючи її потреби в рамках своїх функцій, але дбайливо ставлячись до всього навколишнього середовища.

4.       У компанії працюють тільки досвідчені професіонали, експерти своєї області, тільки з вищою освітою, з високими моральними, етичними і культурними цінностями. Характер цього дизайну повинен був забезпечити їм ту атмосферу, яка б дозволила виявляти себе в повній мірі і покликана служити продовженню розкриття їх і без того високого потенціалу.

5.       Необхідно було врахувати, що це не просто технологічна компанія, яка постачає на ринок інноваційний і якісний продукт (прим. Автора. Продукт в сенсі комплексного вирішення обладнання + монтаж + обслуговування). Вони також творчо підходять до його реалізації. Компанія пишається тим, що по-дизайнерськи красиво інсталює свої рішення. Естетика в розводці комунікаційного обладнання на об'єктах є частиною високих стандартів обслуговування клієнтів.

Проектні завдання.

Створити цілий ряд приміщень: шоу-рум для демонстрації обладнання, кабінети керівників, переговорна, приміщення для співробітників 8-10 чол., архів, невеликий склад, кухня, санвузол.

Перше, що повинно зустрічати людей, це шоу-рум з експозицією інноваційного котельного обладнання, що демонструє повний робочий цикл.

Виходячи з існуючих планувальних умов, зробити офіс сучасним, максимально світлим, просторим і зручним для роботи команди в 10 чол.

Керівництво компанією зробити абсолютно доступним, як для клієнтів, так і для членів команди, і в той же час, надавши їм окремий простір .

Створити відчуття домашнього затишку, при тому, щоб атмосфера офісу забезпечувала максимальну зарядженість на роботу з меншою кількістю відволікаючих чинників.

Концепція. Як ми вирішили завдання.

Концептуально ми ніби входимо до будинку технологій при цьому в організації простору і в дизайні в цілому простежуються ідеї родинного затишку, турбота про майбутні покоління. Спільний простір офісу функціонально розділений і в той же час різні зони залишаються відкритими одна одній. Звичайно, існують різні завдання, але вони частини одного єдиного надихаючого життя членів команди, і тому не потребують окремих рішень. Краса змісту, як додаткова гарантія надійності, відкритість і естетика технологізму, як інструмент формування довіри, потреба людини у вічних цінностях і її нестримне прагнення до самореалізації - все разом лягли в основу цього дивовижного дизайну.

Інсайти

Крім того, що ми робили дизайн інтер'єру, було важливо переосмислити всі напрямки діяльності компанії, для якої ми його робили. Результатом такого переосмислення, став розроблений нашою майстернею новий тривимірний товарний знак - логотип. Тепер новий логотип є домінантою інтер'єру, і несе в собі живу ідею безперервного розвитку, рушійної сили, яка тече, трансформується, розвивається. Рівень виконання логотипу можна віднести до скульптурного образотворчого мистецтва і це дозволило підняти на самий верх його основну функцію - забезпечувати виняткову і виразну ідентичність компанії.

Труднощі.

При відносно невеликій квадратурі приміщення, глибокий розвиток об’єму у середину. По фасаду всього лише два прорізу - вхідна група та одне вікно на всю висоту і ширину стін і стель. Тобто об'єкт від початку виступав потенційно затемненим. У зв'язку з чим, коли вже було готове планувальне рішення, ми зіткнулися з вибором меблів. Традиційна меблі не дозволяла реалізувати ідею дизайну в цілому. Складність з природним освітленням і основи філософії ведення бізнесу власниками компанії привели до вирішення зі скляними перегородками.

В якійсь мірі стелі дозволяли зробити в окремих зонах дворівневе простір, і ми розглядали такі варіанти. Але, буквально після перших ескізів, ми відійшли від ідеї другого рівня, тому що стало ясно, - необхідно підкреслити висоту стель. Це давало можливість співвіднести простір офісу з враженнями, порівнянними з враженнями від перебування у величезних промислових приміщеннях, наприклад, таких, як турбінний зал електростанції. Висота стель також підкреслювала масштабність самого бізнесу і символізувало перспективи подальшого зростання компанії.

Загальні підходи до планувального вирішення

Що ми зробили для вирішення завдань?

Ми вирішили, що головне - це співробітники і шоу-рум. Кабінет керівництва зі скляними перегородками, перебуваючи в глибині, лише підкреслює єдність, але не авторитарність. Наша концепція виявилася дуже близька до філософії керівника компанії і скляні зонуючі перегородки органічно її розкривають.

Стояло завдання продемонструвати повний цикл роботи інноваційної котельні, тому ми розробили дисплей стіну, організовану конструкцією просічно-витяжних решіток. Стіна з решіток з одного боку є яскравим елементом дизайну, з іншого - дозволяє динамічно змінювати експозицію в найкоротші терміни без складних інженерних робіт.

Для клієнтів компанії простір оупенспейса представляється заявленим, але не продивляється. Що дозволяє клієнтам буквально з порога переконатися, що тут є кому працювати над їх замовленням, а співробітникам дозволяє не відволікатися від роботи і одночасно бути в легкій доступності до клієнтів для технічних консультацій, обговорення цін і будь-яких інших питань, що виникають при роботі з клієнтами.

До оупенспейсу була віднесена і міні-кухня. Майже не відриваючись від захоплюючих творчих і робочих завдань, співробітники можуть переключитися на каву або повноцінний обід, з цікавістю спостерігаючи за роботою інших.

Реалізація.

Планувальне рішення.

Офіс відкритого типу на першому поверсі. Вхідна група одночасно є вітриною простору шоу-руму. Не заходячи всередину офісу, можна бачити, чим займається компанія. Офіс проглядається до глибини кабінету керівників. Ми бачимо перших зацікавлених осіб - значить тут все працює.

Шоу-рум - це як турбінний зал електростанції - це те, де б'ється серце компанії. Так, з порога офісу ми потрапляємо в саме серце, де відразу за ним знаходиться мозок компанії - керівництво. У вас немає «сходів», по яких вам треба підніматися, щоб отримати бажане. Все, що вам потрібно, це увійти.

Шоу-рум без залишку, без секретів і таємниць демонструє і основну силу технічних можливостей, і красу інсталяційних рішень, які в реальності отримають замовники. Саме з метою підкреслити і в той же час не відволікати від демонстрації переваг обладнання, в якості основи для дисплей-панелі (прим. Автора інший варіант: основи для експозиції) було прийнято рішення використовувати просічно-витяжні решітки, пофарбовані в кольори довговічних і благородних металів - міді та латуні.

Філософія і принципи компанії, які вимагали вербалізації, знайшли своє відображення в кольорах і матеріалах обробки, предметах дизайну і логіці поєднань. Вони повинні були звучати ємко і чітко, при цьому не відволікаючи, а тільки підкреслюючи основне значення головних учасників експозиції - обладнання. Чистота і благородність технологій відбилися в глянцевій плитці темно-зеленого кольору. Велосипед Фіксід став яскравим символом того, як використовувати труднощі в якості інструменту самовдосконалення, при цьому не забуваючи про естетику і екологію. Об'ємний логотип на стіні, виступаючи домінантою простору, витримує досконалу рівновагу між природним звучанням і межою виразності. Він, як скульптура, без слів розповідає історію і розкриває сенси, звертаючись безпосередньо до наших почуттів. Патірована мідь і каплевидні форми в грі будь-якого світла роблять неможливе - одушевляют його. Ну, а в'язанки звичайних дров, складені відразу під представниками останнього слова техніки і технологій, недвозначно нагадують нам про витоки, не даючи нам втратити зв'язок між минулим і майбутнім.

Оупенспейс має три робочі зони: проектувальники, інженери-монтажники, менеджери з продажу. Тут же невелика зона відпочинку прямо біля вікна. Завдяки підвіконню з пуфами, весь технологізм пом'якшується вже при вході в робочий простір. Широкі жалюзі на величезному вікні як підтвердження багатовимірності і структурованості компанії, стоять на сторожі зовнішнього і внутрішнього. Ширина їх ламелей говорить про грунтовність і дозволяє природному світлу відкинути «сходи» чітких тіней. Для співробітників ми розробили системи зберігання на всю стіну і до стелі - відкриті полиці, які мають свою індивідуальну ритміку. Швидкозшивачі також були підібрані за кольором, тому що беруть участь у формуванні загальної картини дизайну.

Міні-кухня була задумана як далеко не другорядне приміщення і, тому вона відокремлена скляною перегородкою від оупенспейса, вона створює враження більшого простору. Так ми домоглися, що вона візуально дарує більше місця оупенспейсу, і він, в свою чергу, відповідає їй взаємністю.

Кабінет керівників розрахований на двох людей. Простір г-подібної форми і невеликого розміру. За рахунок скляних перегородок нам вдалося його розширити і створити враження, що він не закінчується по периметру скла. Перегородки декоровані шторами з текстилю кавового кольору, які при необхідності надають можливість усамітнення.

У кабінеті керівників також, як і в оупенспейсі, відкриті полиці продовжують загальну концепцію дизайну, при цьому виконують свою пряму функцію - зберігають документацію, каталоги, довідники.

Основною ідеєю застосування скляних перегородок, звичайно було викликати відчуття більшого простору, при цьому вони дозволили в плануванні чітко виділити кожне приміщення, позначивши їх функцію. Як тільки ми починаємо переміщатися офісом, природні, хоч і нечіткі, свічадо втягують нас у новий епізод технологічного фільму з нашою участю.

Меблі. В цілому, невеликий простір офісу не дозволило використовувати готові традиційні меблі. Дуже концентрована функціональна насиченість на невелика площа також внесли свої вимоги і обмеження. Тому для цього об'єкту нам довелося розробляти індивідуально всі меблі від столів до стелажів. Абсолютно всі меблі нашого дизайну, винятком є лише офісні крісла.

Фотограф: Андрій Авдєєнко 

Close
Please rotate your device to portrait mode